Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Påminnelse om 30-sekundersregeln

1. Klass Hans Bromans avatar
    Medlem
    nov 2017

Påminnelse om 30-sekundersregeln

Jag passar på att påminna er som är med i realtid och har att kanske svara på någon av mina bildfrågor, om min 30-sekundersregel:

"Om du ser att en bild är tagen i din hemkommun, vänta då med att sända in ett svar tills det har gått minst 30 sekunder sedan bilden visades. Då släpper du fram andra som inte har samma lokalkännedom."

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Sv: Påminnelse om 30-sekundersregeln

Kanske utöka till 30-min då jag svarar aldrig på dina gåtor som är runt Ök, det är för lätt, jag gillar dock att i lugn och ro kolla på bilderna och gissa själv.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

En förtydligande fråga som jag har funderat på ett tag: är det 30 sekunder från det att frågeinlägget postas, eller är det 30 sekunder från det att jag ser inlägget?

Tidigare: calken. Nu en 26-årig Uppsala-bo som pluggar till präst och ibland kör buss.

1. Klass Hans Bromans avatar
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Carl Eric Visa inlägg
    En förtydligande fråga som jag har funderat på ett tag: är det 30 sekunder från det att frågeinlägget postas, eller är det 30 sekunder från det att jag ser inlägget?
    Numera är det 30 sekunder från det klockslag som registreras när jag postar frågeinlägget.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Hans Broman Visa inlägg
    Numera är det 30 sekunder från det klockslag som registreras när jag postar frågeinlägget.
    Tack för svaret!

Tidigare: calken. Nu en 26-årig Uppsala-bo som pluggar till präst och ibland kör buss.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •