Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Hjälp!!! Fråga kring tidigare störning... Viktigt!!!

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Hjälp!!! Fråga kring tidigare störning... Viktigt!!!

En väldigt god vän till mig ringde mig idag och bad mig om hjälp med att hitta uppgifter om en tidigare försening.

Information om tåget:

Tåg 11034 skulle enligt tidtabell avgå klockan 11.58 från Sölvesborg den 17 september 2018 men var försenat denna dag. Finns det någon här som kan hjälpa mig med att få fram följande uppgifter : När lämnade tåget Sölvesborg och vilken tid ankom det Karlshamn?

Jag är medveten om att det kanske inte sparas så länge att man kan få fram sådan information nu men jag har lovat att försöka hjälpa min gode vän med detta. Snälla, hjälp mig!!!

Tacksam för svar...

Avstängd
    Medlem
    mar 2018

Sv: Hjälp!!! Fråga kring tidigare störning... Viktigt!!!

Sölvesborg avgång 12.13, Karlshamn ankomst 12.33. 14 minuter sent vid såväl avgång som ankomst. Orsak: ATC-fel

Avställd
    Medlem
    maj 2018

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Tallberg Visa inlägg
    Sölvesborg avgång 12.13, Karlshamn ankomst 12.33. 14 minuter sent vid såväl avgång som ankomst. Orsak: ATC-fel
    Imponerande, det är inte mycket i tågväg som inte Pv expertis klarar av.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Framför allt inte Tydal!

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Sv: Hjälp!!! Fråga kring tidigare störning... Tack för hjälpen!

Citat Ursprungligen postat av dh8b Visa inlägg
    En väldigt god vän till mig ringde mig idag och bad mig om hjälp med att hitta uppgifter om en tidigare försening.

Information om tåget:

Tåg 11034 skulle enligt tidtabell avgå klockan 11.58 från Sölvesborg den 17 september 2018 men var försenat denna dag. Finns det någon här som kan hjälpa mig med att få fram följande uppgifter : När lämnade tåget Sölvesborg och vilken tid ankom det Karlshamn?

Jag är medveten om att det kanske inte sparas så länge att man kan få fram sådan information nu men jag har lovat att försöka hjälpa min gode vän med detta. Snälla, hjälp mig!!!

Tacksam för svar...
    Jättestort tack, jag visste att "mina vänner" på PV garanterat skulle kunna lösa det åt mig. Blev dock lite förvånad över att 1409.se tillhandahöll sådana uppgifter så pass långt tillbaka i tiden.

Ännu en gång, ett stort tack för hjälpen. Även min gode vän tackar så mycket för hjälpen.

Senast redigerat av dh8b den 2019-02-27 klockan 23:54:35.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •