Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: SJ Ambassadör

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

SJ Ambassadör

Idag träffade jag på en väldigt trevlig person i SJs lounge som berättade att han var SJ Ambassadör och kunde åka fritt med SJs tåg.

Tyvärr hade vi inte tid att prata så mycket då jag skulle med ett tåg men vi bytte kontaktinfo så jag kan följa upp kontakten - men vad är en SJ Ambassadör och vad hade har/hon för roll och förmåner?

Har googlat lite och inte hittat så mycket mer än att tex Happy Jankell är en SJ ambassadör men varför och vilken roll hon har jag inte riktigt förstått.

Men kanske finns rollen som SJ ambassadör beskriven - men jag har inte hittat något.

/Jan-Erik

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Sv: SJ Ambassadör

Citat Ursprungligen postat av arskortguldsj Visa inlägg
    Idag träffade jag på en väldigt trevlig person i SJs lounge som berättade att han var SJ Ambassadör och kunde åka fritt med SJs tåg.

Tyvärr hade vi inte tid att prata så mycket då jag skulle med ett tåg men vi bytte kontaktinfo så jag kan följa upp kontakten - men vad är en SJ Ambassadör och vad hade har/hon för roll och förmåner?

Har googlat lite och inte hittat så mycket mer än att tex Happy Jankell är en SJ ambassadör men varför och vilken roll hon har jag inte riktigt förstått.

Men kanske finns rollen som SJ ambassadör beskriven - men jag har inte hittat något.

/Jan-Erik
    Om det hade vart en kvinna. "Linnéa Claeson , en stark röst i jämställdhetsdebatten och aktuell som SJs egen ambassadör."

Senast redigerat av Anders Björk den 2018-12-29 klockan 01:58:13.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •