Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: 4141

Passagerare
    Medlem
    aug 2018

4141

Eftersom jag ändå var i närheten passade jag på att leta upp en plats för att se begravningståget. Jag hamnade i Magnolia, TX, och jag var som synes inte ensam om idén. Det gick ändå hyfsat bra att ta sig dit, men efteråt när alla skulle ta sig tillbaka var det helt stopp på vägarna. Om någon är besviken på att det inte är särskilt bra filmat av mig, är en del av förklaringen att jag skötte två kameror samtidigt. Stillbid och video.

1. Klass Jan Ls avatar
    Medlem
    nov 2017

Sv: 4141

Stillbilden blev desto prydligare

Det är resan som är målet. Hemstation Sst.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Imponerande och mycket snygga lok och tåg!

Senast redigerat av Henke den 2018-12-07 klockan 17:36:22.

Passagerare Arnes avatar
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Mr G Visa inlägg

Eftersom jag ändå var i närheten passade jag på att leta upp en plats för att se begravningståget. Jag hamnade i Magnolia, TX, och jag var som synes inte ensam om idén. Det gick ändå hyfsat bra att ta sig dit, men efteråt när alla skulle ta sig tillbaka var det helt stopp på vägarna. Om någon är besviken på att det inte är särskilt bra filmat av mig, är en del av förklaringen att jag skötte två kameror samtidigt. Stillbild och video.
    Och den som undrar var Magnolia ligger i förhållande till Houston (Spring) så går det bra att titta på den här kartbilden över järnvägslinjen till College Station. Bilden från amerikanska FOX 26.

/Arne, en Kungsholmsbos syn på den moderna järnvägens sanna ansikte.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •