Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Tåg #11 har kommit

Ej aktiv
    Medlem
    feb 2018

Tåg #11 har kommit

Idag kom medlemsorganet TÅG, #11 2018, till postnummer 113 53.

Inplastad med två bilagor.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Sv: Tåg #11 har kommit

Dock i mitt fall ingen bilaga med uppgift om medlemsavgift för 2019. Brukar inte den komma med det sista numret för året? Eller är nr 11 inte det sista numret för året?

Passagerare Staffan Sävenfjords avatar
    Medlem
    sep 2017

Citat Ursprungligen postat av ÅkeB Visa inlägg
    Dock i mitt fall ingen bilaga med uppgift om medlemsavgift för 2019. Brukar inte den komma med det sista numret för året? Eller är nr 11 inte det sista numret för året?
    Nummer 11 kom i dag cirka tre veckor senare än vad som står i utgivningsplanen. Det skall komma ett nr 12 den 18-21 december enligt nämnda plan. Får se om det - och inbetalningskortet - dyker upp då. Det är väl tveksamt om förseningen kan tas in.

Pensionär. Tidigare anställd vid Trafikrestauranger, SJ och Tågkompaniet.

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av ÅkeB Visa inlägg
    Det önskade kommer med nr 12.

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Staffan Sävenfjord Visa inlägg
    Nummer 11 kom i dag cirka tre veckor senare än vad som står i utgivningsplanen. Det skall komma ett nr 12 den 18-21 december enligt nämnda plan. Får se om det - och inbetalningskortet - dyker upp då. Det är väl tveksamt om förseningen kan tas in.
    Enligt min kopia av redaktionens produktionsplan är nr 11 cirka en vecka sen.

Passagerare Staffan Sävenfjords avatar
    Medlem
    sep 2017

Citat Ursprungligen postat av Jan Bengtsson Visa inlägg
    Enligt min kopia av redaktionens produktionsplan är nr 11 cirka en vecka sen.
    Enligt Tågs hemsida skulle det kommit ut 7 november.

https://www.sjk.se/tidskriften-tag/

Uppenbarligen är det dock din plan du har som är rätt. Annars skulle det bli lite väl tätt mellan nummer 10 och 11 och väl långt mellan nummer 11 och 12.

Pensionär. Tidigare anställd vid Trafikrestauranger, SJ och Tågkompaniet.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Staffan Sävenfjord Visa inlägg
    Enligt Tågs hemsida skulle det kommit ut 7 november.

https://www.sjk.se/tidskriften-tag/

Uppenbarligen är det dock din plan du har som är rätt. Annars skulle det bli lite väl tätt mellan nummer 10 och 11 och väl långt mellan nummer 11 och 12.
    En tanke i sammanhanget är kanske att man kunde kosta på lite info om försening och beräknad verklig utgivning. En liten blänkare om saken i Postvagnen kunde ju inte heller skada . Så spar man en del inlägg ”när kommer Tåg” och kanske mail och telefon till redaktionen. Men redaktionen och SJK ska i princip vara stolta när folk bryr sig , det betyder att tidning läses och är efterlängtad.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •