Hallå
Bra där med bilden Svante. Jag skall kika mer på detta. De 2 bilderna ovan är snabbskott ur arkivet.
Jag har inte anklagat något specifik person eller en stor massa. Tolka inte det jag skriver som Fan läser bibeln. Att ställa en fråga med facit av att jag personligen uppfattar det som svårt eller mycket svårt att få tag på information skall inte tolkas som att jag kastar skit på en hel grupp. Under de 2 år jag sökt bilder och information så har jag... haft de som vill ha ersättning för att jag skall ta del av materialet... personer som jag har fått dra ur informationen ur... Listan och ursäkterna kan ältas i länge. Men låt oss inte. Jag har nått ut med min frågeställning, låt oss släppa detta och gå vidare.
Jag har noterat då jag har plöjt igenom en hel del bilder redan att det finns gott om bilder på vagnar och littera. Fotografernas intresse har väl generellt kanske inte bara varit på lok.
Bilder på X-15, RZ och arbetsfordon finns med i samlingen och även på lokala arrangemang. Riktigt bra bilder på Tricolour Z65 fanns där med.
Mvh Rickard