Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: [Tyskland] Sammansättningar DB Fernverkehr 2019 (länk)

[Tyskland] Sammansättningar DB Fernverkehr 2019 (länk)

Ett tips för Tyskland-resenärer: På https://data.deutschebahn.com/datase...dungsplan-zpar finns nu officiellt Zugbildungsplan av DB Fernverkehr för tidtabellsperioden 2018/2019 (klicka på det röda fältet "Mehr" och sedan "Herunterladen"). Den anger dem officiella sammansättningar för DB:s fjärrtågen i perioden 9 december 2018 fram till 10 juni 2019, med reservation för ändringar.

Mvh Sören

Avställd
    Medlem
    mar 2018

Sv: [Tyskland] Sammansättningar DB Fernverkehr 2019 (länk)

Tackar för tipset!

Jag kanske har otur när jag surfar, men med Firefox så blev jag tvungen att klicka på "Mehr" och sedan hålla musen stilla, scrolla sidan med piltangenterna på tangentbordet så att muspekaren hamnade över "Herunderladen", utan att röra muspekaren det minsta. Försökte jag istället göra som det sannolikt är avsett, d.v.s. röra musen, så försvann "Mehr"-grejen så fort muspekaren rördes utanför den storlek "Mehr" har innan den blivit klickad.

(Tänk att en så enkel sak kan krånglas till så ;) )

Passagerare Turmantass avatar
    Medlem
    nov 2017

Sv: [Tyskland] Sammansättningar DB Fernverkehr 2019 (länk)

Citat Ursprungligen postat av MM Visa inlägg
    Tackar för tipset!

Jag kanske har otur när jag surfar, men med Firefox så blev jag tvungen att klicka på "Mehr" och sedan hålla musen stilla, scrolla sidan med piltangenterna på tangentbordet så att muspekaren hamnade över "Herunderladen", utan att röra muspekaren det minsta. Försökte jag istället göra som det sannolikt är avsett, d.v.s. röra musen, så försvann "Mehr"-grejen så fort muspekaren rördes utanför den storlek "Mehr" har innan den blivit klickad.

(Tänk att en så enkel sak kan krånglas till så ;) )
    Kanske har du otur; min Eldräv gör som den förväntas.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •