Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Någon som kan översätta japanska?

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Question Någon som kan översätta japanska?

Hej!

Kan någon på forumet läsa skriven japanska? Jag köpte en järnvägspryl från den uppåtgående solens land, men bruksanvisningen är tyvärr inte på något västligt språk, och jag är rädd att skada prylen i fråga.

Det går bra att PM:a a mig om man inte vill "outa sig" på forumet.

Senast redigerat av Anders_W den 2018-10-17 klockan 10:41:12.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Sv: Någon som kan översätta japanska?

Gick in på Google translate eller översätt och skrev in din fråga. Fick följande svar som du kan klistra in i ett japanskt Järnvägsforum
    フォーラムの誰でも書いた日本語を むことができますか?私は日の出国 ら鉄道のスプレーを買ったが、残念 なことに西洋の言語ではないので、 題のガジェットを傷つけるのは恐れ いる。
    Fōramu no dare demo kaita nihongo o yomu koto ga dekimasu ka? Watashi wa hinoizurukuni kara tetsudō no supurē o kattaga, zan'nen'nakotoni seiyō no gengode wanainode, mondai no gajetto o kizutsukeru no wa osorete iru.'

Ops tänkte inte på det kan du testa att skana in texten och klistra in den på Google translate. Måste bara testa blev detta av svenska till japanska , klipp och klistra blev Jag köpte det, men det är tyvärr inte ett västerländskt språk = を買ったが、残念なことに西洋の言 ではないので、

Senast redigerat av Waxholm - Rindö järnväg. den 2018-10-17 klockan 22:32:55.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •