Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Upprop - behöver hjälp med bilder på Veolia AB3 4872 med text "GILLAR DU SNÅLISAR?"

Avställd
    Medlem
    okt 2018

Upprop - behöver hjälp med bilder på Veolia AB3 4872 med text "GILLAR DU SNÅLISAR?"

Hej!

Undrar om jag kan få hjälp med bilder av båda sidor (från närliggande tillfällen med samma målning/märkning) på Veolia AB3 4872 där texten "GILLAR DU SNÅLISAR?" finns med?
    Blir mycket mycket tacksam för det!!!

Jag har sett priset 149 på en bild från http://www.jarnvag.net/vagnguide och i verkligheten (men sedan verkar inga mer bilder finnas på nätet) och jag undrar om det även funnits priset 249, någon expert som vet?
    I så fall helst allra helst sådana bilder med priset 249! Tidsperioden är 2011 - 2012.
    När kom märkning av WiFi till vid dörrarna?

MVH
    Rc-loket

Senast redigerat av Rc-loket den 2018-10-12 klockan 18:51:56.

Avställd
    Medlem
    okt 2018

Sv: Upprop - behöver hjälp med bilder på Veolia AB3 4872 med text "GILLAR DU SNÅLISAR

Hej igen!

En vädjande fråga om hjälp med bilder på denna vagn, vore mycket tacksam om någon kunde skicka bilder!
    Har denna vagn rullat med texten "GILLAR DU SNÅLISAR?" och priset 249:-? Blir mycket tacksam för en/flera bilder på detta?

MVH
    Rc-loket

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Sv: Upprop - behöver hjälp med bilder på Veolia AB3 4872 med text "GILLAR DU SNÅLISAR

Hej
    Kan inte hjälpa dig med bild tyvärr.
    Men B1 4905 hade liknande märkning. (även B5 4750 och 4757) Lika på bägge sidor. "GILLAR DU SNÅLISAR?" "VEOLIA text och logotyp" " MALMÖ-STOCKHOLM 249:-" Nära bägge ingångarna fanns logo för fritt internet och för eluttag.
    Typsnittet i "Gillar du och Malmö" har jag fått till Frutiger 45. Veolia har sin egen standard.
    Bosse

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Avställd
    Medlem
    okt 2018

Hej igen!

STORT Tack för informationen!
    Finns det några fler som kan hjälpa till? Har AB3 4872 gått uppmärkt med priset 249:- (eller bara med priset 149)? Mycket tacksam om någon har bilder på AB3 4872 med priset 249:-, allra bäst från båda sidor men bilder från en sida är också mycket tacksamt.
    (Bilden på http://www.jarnvag.net/vagnguide har priset 149:-, någon mer bild på nätet har jag inte hittat så därför är det nog privata bilder som bifogas om jag skall få någon lösning på frågan ...)

Tack på förhand för all hjälp!

MVH
    Rc-loket

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •