Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Ofotbanen stengt + spørsmål om tognummer

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Ofotbanen stengt + spørsmål om tognummer

Bane NOR melder at Ofotbanen er stengt på grunn av avsporing av arbeidstog ved Bjørnfjell.

Likefullt er tog 95 rapportert å ha passert Bjørnfjell og Vassijaure. Har det på noe vis kommet forbi stedet for hendelsen, eller er det annet materiell som går?

Det er også et tog med nr. 60981 som har gått fra Bjørnfjell og i øyeblikket er rapportert inn på Abisko Östra. Noen som har informasjon om dette toget?

Til slutt har jeg spørsmål vedrørende tog nr. 70474 som har forlatt Stordalen og antagelig er i Abisko når dette skrives. Dette ser ut til å være et tog som gikk fra Ånge i går morges med tognummer 70386. Vil være takknemlig for info om dette tog.

Til slutt kan jeg nevne at i natt gikk togpar nr 2 i Railcare sin trafikk for Kaunis. Togene 42601 og 42600 passerte Bjørnfjell i natt en smule forsinket. Første døgn med full drift i dette opplegget.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Sv: Ofotbanen stengt + spørsmål om tognummer

Citat Ursprungligen postat av Ståle Ualand Visa inlägg
    Bane NOR melder at Ofotbanen er stengt på grunn av avsporing av arbeidstog ved Bjørnfjell.

Likefullt er tog 95 rapportert å ha passert Bjørnfjell og Vassijaure. Har det på noe vis kommet forbi stedet for hendelsen, eller er det annet materiell som går?

Det er også et tog med nr. 60981 som har gått fra Bjørnfjell og i øyeblikket er rapportert inn på Abisko Östra. Noen som har informasjon om dette toget?

Til slutt har jeg spørsmål vedrørende tog nr. 70474 som har forlatt Stordalen og antagelig er i Abisko når dette skrives. Dette ser ut til å være et tog som gikk fra Ånge i går morges med tognummer 70386. Vil være takknemlig for info om dette tog.

Til slutt kan jeg nevne at i natt gikk togpar nr 2 i Railcare sin trafikk for Kaunis. Togene 42601 og 42600 passerte Bjørnfjell i natt en smule forsinket. Første døgn med full drift i dette opplegget.
    Avsporingen skjedde i natt, i enden mot Narvik. Noe etter klokka 12 fikk man åpnet et spor slik at togene kunne komme forbi.

95 gikk som normalt, bare forsinket. Det fikk vente en stund i Katterat.

Ikke godt å si hva 60981 er. Finner ikke noe passende tog i Norge. Tipper det er et arbeidstog på svensk side. Ser ut som det ankom Bjørnfjell fra Sverige kl 1124 som 60209.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •