Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Vart går 631 och när?

1. Klass Hasse Hagbergs avatar
    Medlem
    mar 2018

Vart går 631 och när?

Nu sitter jag i 631 som enligt plattformsskyltningen går till Oslo. Väl inne i tåget får jag höra att det bara går till Karlstad. Nu gör det inte så mycket för jag ska bara till Degerfors.

Men enligt min biljett skulle tåget gå från Stockholm C kl 11.06. En och en halv timme före avgång fick jag ett SMS från SJ som förkunnade ny avgång - 10.54. Orsak: "järnvägen förbättras"!

Jodå, jag hann med tåget.

Passagerare Bengtssons avatar
    Medlem
    mar 2018

Sv: Vart går 631 och när?

Citat Ursprungligen postat av Hasse Hagberg Visa inlägg
    Nu sitter jag i 631 som enligt plattformsskyltningen går till Oslo. Väl inne i tåget får jag höra att det bara går till Karlstad. Nu gör det inte så mycket för jag ska bara till Degerfors.

Men enligt min biljett skulle tåget gå från Stockholm C kl 11.06. En och en halv timme före avgång fick jag ett SMS från SJ som förkunnade ny avgång - 10.54. Orsak: "järnvägen förbättras"!

Jodå, jag hann med tåget.
    Till att börja med håller jag med om att det räcker att tågen går till Degerfors. Speciellt idag när det är stormatch på Valla.

631 mellan Stockholm och Katrineholm ställdes in den 27/2 och ersattes av 80851 med avgång 10:55 (annonserad avgång 10:54). I grundplanen skulle 631 gå till Oslo M-F,S och lördagar till Karlstad.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •