Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Bara lite mera SJ reklam åter i gen

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Bara lite mera SJ reklam åter i gen

Passagerare
    Medlem
    nov 2017

Sv: Bara lite mera SJ reklam åter i gen

För sommarsemestern:

Och till jul:

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Är det denna färg som du har på bilderna som kallas "Egyptiskt mörker" ?

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Sääf Visa inlägg
    Är det denna färg som du har på bilderna som kallas "Egyptiskt mörker" ?
    Det är nog din dator som skapar ditt mörker

Senast redigerat av Ford56 den 2018-08-17 klockan 11:44:56.

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Helt okej reklamer ändå får jag säga, särskilt den första med flyget har man upplevt många gånger.

Citat Ursprungligen postat av Ford56 Visa inlägg
    Det är nog din dator som skapar ditt mörker
    Det och sinnesstämningen kanske.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

JAG SER ALLT ANNAT PÅ MIN DATOR. Men bilder från mörkrets furste vill den inte befatta sej med. Sinnesstämningen för övrigt är god så jag bryr mej inte om löjliga kommentarer.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Sääf Visa inlägg
    JAG SER ALLT ANNAT PÅ MIN DATOR. Men bilder från mörkrets furste vill den inte befatta sej med. Sinnesstämningen för övrigt är god så jag bryr mej inte om löjliga kommentarer.
    Då tar vi det lugnt och stilla. Grundorsaken är att vissa/många programvaruproducenter ogillar/hatar Microsoft och deras produkter. Så gör skaparen av detta forum, vBulletin men även Instagram. Huruvida denna ovilja är befogad eller inte uttalar jag mig inte om, jag vet inte. Detta medför att om man använder en äldre Webläsare som IE11, vilket jag men även förmodligen du gör, blir bilden svart. Botemedlet består i att använda en annan Webläsare. vanligen brukar det fungera knackigt om Webläsaren är utgången men här blir det svart direkt så förmodligen är det en medveten aktion från programtillverkarna.

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Åke K Visa inlägg
    Då tar vi det lugnt och stilla. Grundorsaken är att vissa/många programvaruproducenter ogillar/hatar Microsoft och deras produkter. Så gör skaparen av detta forum, vBulletin men även Instagram. Huruvida denna ovilja är befogad eller inte uttalar jag mig inte om, jag vet inte. Detta medför att om man använder en äldre Webläsare som IE11, vilket jag men även förmodligen du gör, blir bilden svart. Botemedlet består i att använda en annan Webläsare. vanligen brukar det fungera knackigt om Webläsaren är utgången men här blir det svart direkt så förmodligen är det en medveten aktion från programtillverkarna.
    Det är ju en bra bakgrund till det hela.

Vill sen någon som vill visa en film nå största möjliga publik, så lägger hen även in en direktlänk till filmen ifråga i sitt inlägg, som de som kör IE 11 kan använda.
    Som Johnny gjorde i följande inlägg i en annan tråd: https://www.postvagnen.com/sjk-forum...ll=1#post26252

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •