Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Fredag i Milano...

Passagerare Leif Ds avatar
    Medlem
    mar 2018

Fredag i Milano...

Dagen började med att jag fick vänta på att kroppen skulle vakna, men väl ute konstaterades att uppkopplingen krånglade. Tillbaka på hotellet, chatt med Tele2 via wifi. De konstaterar att 50% av deras kunder som är ute i Europa, inte får uppkoppling eller en kan ringa eller smsa... Nu kl 18, kvarstår problemet, men uppkoppling kommer och går. Troligen felsöker man. Infrafel berör inte bara järnvägen alltså.
    Väl ute blev det lite åkande på måfå...
    Och nu vid 18-tiden har jag hamnat på ett ställe med wifi, öl och mat (pizza beställd nu).
    Dessutom tycker ja ölet har viss bäring på Postvagnen...

F.ö. så har jag ju vari jävligt negativ till Tapatalk. Men såhär på resa är det verkligen användbart.... Får nog göra en pudel där.

Senast redigerat av Leif D den 2018-08-03 klockan 17:28:45.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Sv: Fredag i Milano...

Du verkar beta av det lokala ölsortimentet på ett föredömligt sätt!
    (det är väl egentligen bara en Forst Pilsener jag saknar - och där kan man ju tvista om det är ett italienskt öl...)

Grüss Gott!
    /TKO

Citat Ursprungligen postat av Leif D Visa inlägg
    F.ö. så har jag ju vari jävligt negativ till Tapatalk. Men såhär på resa är det verkligen användbart.... Får nog göra en pudel där.
    Äntligen!

Tack för bilder.

1. Klass Hans Bromans avatar
    Medlem
    nov 2017

Fina bilder du (Leif D) visar. Först saknade jag de klassiska spårvagnarna från åren omkring 1930, men sedan såg jag att de finns med i andra av dina reserapporter från Milano.

Senast redigerat av Hans Broman den 2018-08-05 klockan 11:54:04. Anledning: Ändrat inlägget het

Passagerare Leif Ds avatar
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Hans Broman Visa inlägg
    Fina bilder du (Leif D) visar. Först saknade jag de klassiska spårvagnarna från åren omkring 1930, men sedan såg jag att de finns med i andra av dina reserapporter från Milano.
    Tack..! Ja de blir ju lite Facebook-stuk på det, när man kan göra inlägg i flykten lixom.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •