Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Förvaringsboxar Luleå C?

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Förvaringsboxar Luleå C?

Hej,

enligt https://www.dinstation.se/lulea-centralstation/service/ så finns det inga bagageboxar på Luleå C, någon som vet om det stämmer?

Luleå är ju ändå en relativt stor stad?

1. Klass
    Medlem
    feb 2018

Sv: Förvaringsboxar Luleå C?

Citat Ursprungligen postat av Mattias C Visa inlägg
    Hej,

enligt https://www.dinstation.se/lulea-centralstation/service/ så finns det inga bagageboxar på Luleå C, någon som vet om det stämmer?

Luleå är ju ändå en relativt stor stad?
    Det är ju inte så många som byter tåg i Luleå.

Ta dig till busstationen så hittar du låsbara förvaringsboxar.

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Göran Kannerby Visa inlägg
    Det är ju inte så många som byter tåg i Luleå.

Ta dig till busstationen så hittar du låsbara förvaringsboxar.
    Tack!

(Det är ännu färre som byter tåg på Lübeck-Travemünde Strandbahnhof men där fanns ändå gott om förvaringsboxar)

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

(Det är ännu färre som byter tåg på Lübeck-Travemünde Strandbahnhof men där fanns ändå gott om förvaringsboxar)
    Hur används de boxarna?
    Är det för att förvara kläder och sånt man inte behöver på stranden, eller förvarar man strandstolen och badankan och sånt där till nästa dag? Eller något tredje, eller används de inte alls, de bara finns där?

1. Klass
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Ulf Broman Visa inlägg
    Hur används de boxarna?
    Är det för att förvara kläder och sånt man inte behöver på stranden, eller förvarar man strandstolen och badankan och sånt där till nästa dag? Eller något tredje, eller används de inte alls, de bara finns där?
    För leverans av prylar mellan personer som vill undvika att visa överlämnandet för att andra?

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Hur används de boxarna?
    De verkar ju finnas åtminstone några i snudd på alla tyska stationer, även rätt små.
    Ofta är bara någon enstaka upptagen så jag gissar att det här är något som bara ska finnas i standardkonceptet för en tysk station.

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Hur används de boxarna?
    Vet ej, bara upptäckte dem i våras. Jag trodde inte det skulle finnas så jag lämnade min väska på Lübeck Hbf men det hade undetlättat min logistik om jag vetat och använt dem. Själva stationshuset är ju stängt men boxarna finns ute precis där man lämnar stationen från perrongen.

Jag kom med tåg, åt middag och vandrade runt i Travemünde innan jag tog bussen till färjan. Men så är det nog inte många som gör...

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Vet ej, bara upptäckte dem i våras. Jag trodde inte det skulle finnas så jag lämnade min väska på Lübeck Hbf men det hade undetlättat min logistik om jag vetat och använt dem. Själva stationshuset är ju stängt men boxarna finns ute precis där man lämnar stationen från perrongen.

Jag kom med tåg, åt middag och vandrade runt i Travemünde innan jag tog bussen till färjan. Men så är det nog inte många som gör...
    Finns en utmärkt hemsida rörande service på tyska stationer, bara skriv in stationsnamnet under "Suche..."

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Lennart Fransson Visa inlägg
    Finns en utmärkt hemsida rörande service på tyska stationer, bara skriv in stationsnamnet under "Suche..."
    Ja, men Lübeck-Travemünde Strandbahnhof hittar den inte...

Edit Lübeck-Travemünde Strand heter den visst och där framgår att Schließfächer finns. Tack!

Senast redigerat av Mattias C den 2018-07-23 klockan 07:21:18.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •