Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Var står alla fordon ?

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Var står alla fordon ?

Nu när en stor del av Västtågen Göteborg-Falköping är inställda undrar jag lite vart dessa fordon står? Det bör ju bli några tåg som man du ställa upp nånstans... eller gör man större underhåll mm på dessa under tiden tågen är inställda?

1. Klass
    Medlem
    feb 2018

Sv: Var står alla fordon ?

Citat Ursprungligen postat av 5080 Visa inlägg
    Nu när en stor del av Västtågen Göteborg-Falköping är inställda undrar jag lite vart dessa fordon står? Det bör ju bli några tåg som man du ställa upp nånstans... eller gör man större underhåll mm på dessa under tiden tågen är inställda?
    Jag anar att den som vet svaret på din fråga inte kommer att svara här, det vore närmast som att be om klotter.

Avställd
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Göran Kannerby Visa inlägg
    Jag anar att den som vet svaret på din fråga inte kommer att svara här, det vore närmast som att be om klotter.
    Jag kan svara istället även om jag inte brytt mig om att hålla reda på det själv.

Det finns massor med lokförare på Instagram att leta upp! De lägger ut många trevliga bilder från när de parkerar på kvällarna, så följ någon av dem! Det är inte så hemligt och pratas öppet om här och var i diverse Facebookgrupper, Instagramflöden och bloggar. Det är svårt att gömma tåg.

Passagerare Leif Ds avatar
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Göran Kannerby Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av lagomnörd Visa inlägg
    Jag kan svara istället även om jag inte brytt mig om att hålla reda på det själv.

Det finns massor med lokförare på Instagram att leta upp! De lägger ut många trevliga bilder från när de parkerar på kvällarna, så följ någon av dem! Det är inte så hemligt och pratas öppet om här och var i diverse Facebookgrupper, Instagramflöden och bloggar. Det är svårt att gömma tåg.
    Tror inte de blir så många tåg över för det. Man kan ju inte konstruera om omloppen bara sådär. Istället så står tågen vid någon plattform, medan de väntar på komma tillbaka på rätt plats i sitt omlopp igen.
    Att plötsligt börja göra större underhåll på fordon, helt oplanerat och mitt i värsta semesterperioden, tycker jag nog också verkar rätt världsfrånvänt att tro.

1. Klass
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av lagomnörd Visa inlägg

Nej, det går alltid att leta reda på dem, frågan är hur mycket hjälp man ska ge dem som letar med kriminella syften.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Hej Göran
    Vill att du kontaktar mig på mail/meddelande så kan vi diskutera hur du vill att jag ska skriva mina inlägg här...
    Mvh Fredrik Friberg 5080

Moderator Mattias Janssons avatar
    Medlem
    sep 2017

Hej Göran
    Vill att du kontaktar mig på mail/meddelande så kan vi diskutera hur du vill att jag ska skriva mina inlägg här...
    Mvh Fredrik Friberg 5080
    Uppe till vänster finns en länk "privata meddelanden", om du klickar på den finns bland annat "skicka nytt meddelande", skriv in användarnamnet du vill kontakta. En bra funktion i detta forum.

Hälsningar
    Mattias J / mod

Passagerare
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Mattias Jansson Visa inlägg
    Uppe till vänster finns en länk "privata meddelanden", om du klickar på den finns bland annat "skicka nytt meddelande", skriv in användarnamnet du vill kontakta. En bra funktion i detta forum.

Hälsningar
    Mattias J / mod
    Har personen skrivit i tråden, som i det här fallet, är det ännu enklare är att klicka på användarnamnet direkt i diskussionen och välja Privat meddelande. Då är användarnamnet redan ifyllt när sidan för att skriva ett nytt privat meddelande dyker upp.

Senast redigerat av ztenlund den 2018-07-03 klockan 21:32:45.

Moderator Mattias Janssons avatar
    Medlem
    sep 2017

Citat Ursprungligen postat av ztenlund Visa inlägg
    Har personen skrivit i tråden, som i det här fallet, är det ännu enklare är att klicka på användarnamnet direkt i diskussionen och välja Privat meddelande. Då är användarnamnet redan ifyllt när sidan för att skriva ett nytt privat meddelande dyker upp.
    Sant, det tänkte jag inte på, bra iakttagelse.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •