Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: STOCKHOLM SÖDRA Tillfällig fjärrtågsstation under renoveringen av Getingmidjan Video

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

STOCKHOLM SÖDRA Tillfällig fjärrtågsstation under renoveringen av Getingmidjan Video

Var idag åter på Stockholm Södra för att åka lite tåg och kolla på folklivet på en station som upplever en kortare tid som kosmopolitisk järnvägsstation.

Passade på att göra en LIVE-sändning där jag berättar för mina följare på Youtube hur det hela är upplagt och sedan vandra runt på perrongerna för att sluta vid ett tjusigt strajpat X2000-tåg som jag sedan drar söderut med.

Kanske formatet är lite amatörmässigt för krävande Postvagnsläsare men en och annan kanske tycker att det är kul att se hur det ser ut på plats. Alla har ju inte förmånen att bo i närheten och som en SJ-anställd på ett av snabbtågen sa - "Stockholm Södra har jag aldrig varit på".

Lite inledande Youtube-reklam och några pixlade sekunder i början får ni stå ut med men belöningen i slutet blir ett strajpat X2000.

Hoppas att några i alla fall tycker att videon är kul. Annars finns det mycket annat spännande att läsa på Postvagnen.

/Jan-Erik

Senast redigerat av arskortguldsj den 2018-06-26 klockan 16:14:40.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •