Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Bildvisnings elände (en enkel bild från Oslo)

1. Klass Mohlins avatar
    Medlem
    mar 2018

Bildvisnings elände (en enkel bild från Oslo)

Det är lite trist att det sker förändringar på de platser man laddat upp bilder för visningar på ex.vis Postvagnen.
    Överflyttningen av Flickr från Yahoo till smugmug känns som ett nedköp. Eller så är det att jag inte längre fattar att hantera bilderna på rätt sätt.
    Det är kanske läge att skaffa ett konto som man kan hantera själv. fram tills dess så får jag nog avstå från bildvisningar.

Jag har förstått att många uppskattar mina bildvisningar, men att vissa får sura uppstötningar när jag gör inlägg.
    Ni som inte tål mina inlägg ber jag att ni hoppar över detta inlägg, och avstår från magsura kommentarer

Passagerare Roy Mårtenssons avatar
    Medlem
    mar 2018

Sv: Bildvisnings elände (en enkel bild från Oslo)

Fantastisk bild som vanligt, ungefärligt årtal..?

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Mohlin Visa inlägg
    Det är lite trist att det sker förändringar på de platser man laddat upp bilder för visningar på ex.vis Postvagnen.
    Överflyttningen av Flickr från Yahoo till smugmug känns som ett nedköp. Eller så är det att jag inte längre fattar att hantera bilderna på rätt sätt.
    Det är kanske läge att skaffa ett konto som man kan hantera själv. fram tills dess så får jag nog avstå från bildvisningar.

Jag har förstått att många uppskattar mina bildvisningar, men att vissa får sura uppstötningar när jag gör inlägg.
    Ni som inte tål mina inlägg ber jag att ni hoppar över detta inlägg, och avstår från magsura kommentarer
    Den här bilden syns i alla fall bra, och är fin. Behöver du tips, så fråga på Support-forumet, det finns en hel del som brukar hjälpa till.

Ungefär när är bilden tagen, och vilken station (jag har knappt sett de gamla i Oslo, som jag gissar att det är)?

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Den bilden duger gott. Har du f.ö sett att det är på gång med en funktion för uppladdning av bilder direkt i Postvagnen ?

Passagerare Simon Bs avatar
    Medlem
    mar 2018

Ett tag fick jag nästan dåndimpen när alla mina bilder tycktes helt borta från Flickr. Lyckligtvis var de tillbaka ett dygn senare, så nej... Jag är inte heller helt imponerad, och det där SmugMug var något helt nytt för mig.

Fin bild förresten!

1. Klass Mohlins avatar
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Roy Mårtensson Visa inlägg
    Fantastisk bild som vanligt, ungefärligt årtal..?
    1975

1. Klass Mohlins avatar
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Ulf Broman Visa inlägg
    Ungefär när är bilden tagen, och vilken station (jag har knappt sett de gamla i Oslo, som jag gissar att det är)?
    Østbanestasjonen 1975

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Fantastiskt trevlig bild som vanligt!
    Det ser ju minst sagt annorlunda ut på platsen idag.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Jag trodde ett tag att det var Vestbanestasjonen. Har du någon bild från den också? Tog själv en Norgesväng kring 1975-76 och det var väl ungefär så här det var.
    Härlig bild och du får gärna skicka in fler 70-tals bilder för en gammal för en gammal nostalgiker som jag. Mvh/Alex

Senast redigerat av Alex den 2018-05-18 klockan 12:24:02.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •