Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: En seg resa till Vänersborg

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

En seg resa till Vänersborg

SJ Snabbtåg 10467 rullar just nu i den facila hastigheten 51 km på Grödingebanan. Behöver jag vara orolig.
    Mvh Alex

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Sv: En seg resa till Vänersborg

Citat Ursprungligen postat av Alex Visa inlägg
    SJ Snabbtåg 10467 rullar just nu i den facila hastigheten 51 km på Grödingebanan. Behöver jag vara orolig.
    Mvh Alex
    Uppenbarligen inte. Nu går det väl undan?
    10467 - Troligen några sena tåg som tog upp plats i Södertälje.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

20 min sena i Flen. Vi stod stilla en stund på samma plats där jag hamnade för några månader sedan på väg till Borås. Växeln på nedspår vid södra utfarten är ur funktion. Det satt rödgula spärrtavlor på spåren så räkna med enkelspårsdrift i Flen ett bra tag till. Just nu 79 km/h i höjd med Sköldinge

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

28 min sena i Hallsberg. Gissar att de stackare som ska till Borås får bekanta sig med väntsalen i Herrljunga som jag känner väl sedan tidigare.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

33 min sena till Herrljunga. Resenärer till Borås missade förstås anslutningen 3841 till Borås och får nu ta ett regionaltåg till Alingsås och därifrån en buss som avgår vid 21 tiden. Å andra sidan hade det blivit byte till buss i Fristad också om man rest med 3841 (banarbeten?)

Nåväl, lyd mitt råd åk aldrig 10467 om du ska till Borås. Det vilar en förbannelse över detta tåg. Nu går resan till Vänersborg för egen del.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •