Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Tåg 304

Passagerare Kippus avatar
    Medlem
    nov 2019

Tåg 304

Tittar på ansökan för Snälltåget 304 för T23. Jag tror det är en ändring av rutten i Österrike?
    Ansökt för 14 dagar under vintersäsong och 2 dagar under sommarsäsong.

Innsbruck 17.00 - Jenbach (p) - Wörgl (p) - Kitzbühel (p) - St.Johann in Tirol (p) - Zell am See (p) - Schwarzach-St.Veit (p) - St.Johann im Pongau (p) - Bischofshofen (p) - Salzburg Hbf 20.45 (p) - München Ost Pbf 22.05-22.35 Lokbyte + (p) - 2 x 15 min driver break München - Hamburg - Hamburg Hbf 7.00 (a) (vissa dagar på sommar/höst även (p) - Padborg 9.05-9.35 (lokbyte) - Kolding (a) - Odense (a) - Høje Taastrup (a) vissa dagar utgår stoppet - Malmö C 13.45 (a). Anslutning begärd till Snälltåget 3942.

Det finns även begärt för tåg 306 2 dagar i juli och 3 dagar vid Oktoberfest med avgång från München Hbf 22.00. Samma tider i Hamburg och norrut som ovan.

Kul att de expanderar och försöker sig på nya trafikupplägg.

(p) = Uppehåll för påstigande (a) = Uppehåll för avstigande

Reservation för feltolkning/felläsning av dokumentet

SJK-medlem Hans Bromans avatar
    Medlem
    nov 2017

Sv: Tåg 304

Citat Ursprungligen postat av Kippu Visa inlägg
    Tittar på ansökan för Snälltåget 304 för T23. Jag tror det är en ändring av rutten i Österrike?
    Ansökt för 14 dagar under vintersäsong och 2 dagar under sommarsäsong.

Innsbruck 17.00 - Jenbach (p) - Wörgl (p) - Kitzbühel (p) - St.Johann in Tirol (p) - Zell am See (p) - Schwarzach-St.Veit (p) - St.Johann im Pongau (p) - Bischofshofen (p) - Salzburg Hbf 20.45 (p) - München Ost Pbf 22.05-22.35 Lokbyte + (p) - 2 x 15 min driver break München - Hamburg - Hamburg Hbf 7.00 (a) (vissa dagar på sommar/höst även (p) - Padborg 9.05-9.35 (lokbyte) - Kolding (a) - Odense (a) - Høje Taastrup (a) vissa dagar utgår stoppet - Malmö C 13.45 (a). Anslutning begärd till Snälltåget 3942.

Det finns även begärt för tåg 306 2 dagar i juli och 3 dagar vid Oktoberfest med avgång från München Hbf 22.00. Samma tider i Hamburg och norrut som ovan.

Kul att de expanderar och försöker sig på nya trafikupplägg.

(p) = Uppehåll för påstigande (a) = Uppehåll för avstigande

Reservation för feltolkning/felläsning av dokumentet
    Ja, Snälltåget presenterar på sin webbplats vintersäsongens tåg till Alperna och har till och med öppnat bokningen för dem.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •