Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: SJ Nattåg 77 Sundsvall C - Göteborg C Lördag 25/6

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

SJ Nattåg 77 Sundsvall C - Göteborg C Lördag 25/6

Hej!

Jag ska boka nattåg sittplatser för två personer med nattåget ner på midsommarnatten så vi är framme på lördag morgon 25/6 8.15 i göteborg.
    Jag har en fråga om tåget. Vet någon vilken typ av vagn dom har för sittplatserna? För anledningen till detta är att jag skulle vilja försöka boka specifika sittplatser i salong elled mer bord mitt emot varandra Så en vagnskiss/vagnkarta önskar gänra oxå.

Mvh Mattias

Passagerare Kippus avatar
    Medlem
    nov 2019

Sv: SJ Nattåg 77 Sundsvall C - Göteborg C Lördag 25/6

Citat Ursprungligen postat av lillen83 Visa inlägg
    Hej!

Jag ska boka nattåg sittplatser för två personer med nattåget ner på midsommarnatten så vi är framme på lördag morgon 25/6 8.15 i göteborg.
    Jag har en fråga om tåget. Vet någon vilken typ av vagn dom har för sittplatserna? För anledningen till detta är att jag skulle vilja försöka boka specifika sittplatser i salong elled mer bord mitt emot varandra Så en vagnskiss/vagnkarta önskar gänra oxå.

Mvh Mattias
    Vagn 10 (BF7), vagn 31 (B7).

Passagerare Kippus avatar
    Medlem
    nov 2019

Sv: SJ Nattåg 77 Sundsvall C - Göteborg C Lördag 25/6

Citat Ursprungligen postat av Kippu Visa inlägg
    Vagn 10 (BF7), vagn 31 (B7).
    Nu ser jag att du ska åka fredag 24/6-avgången (avgångar räknas från utgångsstation). Nåväl, samma vagnar i det tåget. Just nu mycket obokat - och så lär det förbli. Det är väl en av årets sämsta resdagar - möjligen en del på morgonen. Sedan firar svenska folket midsommar - och det gör man inte ombord på tåg.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •