Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Vårfräscha förbättringar i SJs bistro

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Vårfräscha förbättringar i SJs bistro

Hej
    Har SJ ett eget forum på postvagnen?!
    Helt OK om de betalar bra, men varför går det inte att svara på inläggen? Vill man inte ha synpunkter?
    I senaste inlägget hävdar SJ att tågmaten är närproducerad! Man kan tågmat vara närproducerat? Har man bara greppat en lämplig floskel för att det skall låta bra utan tanke på att det betyder något.
    För inte lastar man närproducerad mat i Kiruna, Boden, Vännäs, Långsele, Hallsberg eller Kil?
    Jag äter nästan alltid på tåg om det finns mat, dels för att det brukar smaka bra och dels som stödköp.
    Senast åt jag Haggis på Caledonian Sleeper mellan London och Inverness. (Har jag stavat rätt?)
    Jag kräver dock inte att maten skall vara närproducerad.

Vårfräscha förbättringar i SJs bistro

Precis som Trafikverket, Alstom, Bombardier med flera så publiceras SJs pressmeddelanden automatiskt på Postvagnen under ”Nyheter från järnvägsvärlden”. Det är inget de betalar för.

Senast redigerat av Anders.o93 den 2018-04-16 klockan 13:46:28.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Sv: Vårfräscha förbättringar i SJs bistro

Citat Ursprungligen postat av Anders.o93 Visa inlägg
    Precis som Trafikverket, Alstom, Bombardier med flera så publiceras SJs pressmeddelanden automatiskt på Postvagnen under ”Nyheter från järnvägsvärlden”. Det är inget de betalar för.
    Och det är ett intresant sätt för oss Pv-läsare att hålla oss orienterade om vad som händer. Eftersom inläggen genereras automatiskt finns det ju ingen som följer upp svar. Men det är ju fullt möjligt att citera en lämplig del och så starta en en tråd i någon annan forumdel t.ex den här .

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •