Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Julresa 4. DSB möter upp med långt tåg.

Passagerare Kippus avatar
    Medlem
    nov 2019

Sv: Julresa 4. Det slutade som det började.

Citat Ursprungligen postat av Ville Visa inlägg
    Det övre behöver man väl inte tänka på normalt, men finns där om toaletten stänger av sig vid fel.
    Det brukar kärva, undrar om de har gjort något åt det på det ombyggda X2000..
    Helt nytt toalettlås på X2C - och bara ett handtag/vred (minns inte vilket det är - men jag minns att det var klart bättre än tidigare).
    Dagens lösning med ett övre som man inte ska röra och ett undre som ska användas är förvillande.

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Ulf Berlin Visa inlägg
    Folk i allmänhet orkar möjligen gå och kolla den som ligger närmast i vagnen bredvid,annars så väntar dom.../Ulf
    Orkar och orkar. Det brukar ofta inte korta av väntetiden. Bortsett från när holken är avstängd.

SJK-medlem
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Anders.o93 Visa inlägg
    Det finns väl mer än en toalett ombord?
    Då är den också upptagen, eller ur funktion.
    Men ibland blir det som det blir, på ett flyg till Kanada minns jag att jag och en dam stod och väntade lääänge utanför en upptagen. Så kom en värdinna och såg lite lätt generad ut, dom använde den för att lagra tomburkar vilket inte framgick på något sätt.
    Minne 2 var på morgonen på Alfred Nobel, står och hoppar jämfota utanför en upptagen toa, efter eeevigheter kommer två japanska flickor ut och har blött ner hela golvet och uppenbarligen sysslat med något slags tvagning i brist på dusch.

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Sv: Julresa 4. Kort stopp i Köpenhamn

Citat Ursprungligen postat av Hasse Hagberg Visa inlägg
    Jag upprepar, hur tänker trafikföretaget egentligen? Och hur tänker Kippu?
    Hur tänker du? Borde de ha stängt bistron istället? Byggt om bistrovagnen för att uppfylla för stunden rådande restriktioner?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •