Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Kvarlämnat på Hjulmarknaden!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    SJK-medlem
    Medlem
    mar 2018

Kvarlämnat på Hjulmarknaden!

Någon köpte två lokplanscher hos Stockholms Kultursällskap för Ånga och Järnväg / JärnvägsInfo-Förlaget på Hjulmarknaden i går (2021-11-27), lämnade dem för att senare hämta dem men kom sedan inte och hämtade dem. Ta kontakt med undertecknad via forumets kontaktfunktion så försöker vi lösa det! //Anders, SKÅJ/JInF

SJK-medlem
    Medlem
    mar 2018

Sv: Kvarlämnat på Hjulmarknaden!

Kontakt erhållen, så nu behöver ni andra inte fundera på om ni möjligen glömde något... //Anders

SJK-medlem
    Medlem
    okt 2020

Sv: Kvarlämnat på Hjulmarknaden!

Jag lämnade inte kvar något på Hjulmarknaden. Men kan rapportera att SJK var väl representerat med fyra bord. Pelle Molin, Niklas Bygdestam och Johan Östlund sålde bl a almanackan och boken om Inlandsbanans broar. Ulf Broman sålde fjärrspelen. Jag och Björn Lillpers demonstrerade fjärrspelen på två medhavda datorer och en extraskärm. Mycket folk och många som kom fram, talade med oss och köpte. För mig blev det många bra samtal om fjärrspelen, både med personer som inte visste så mycket men var nyfikna (och i en del fall nog blev sålda på dem?) och med personer som redan köpt och spelat, hade synpunkter och mest beröm. Kändes roligt för mig som konstruktör. Det enda tråkiga var att jag aldrig hann gå runt och se resten av denna fantastiska marknad!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •