Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: ÖJS årsmöte 2018.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

ÖJS årsmöte 2018.

Bestämt att det blir trafik 2018.
    Datum kommer senare och det blir med Y8 1135 och Y7 1001.
    Bilden är i från Juli men målning kommer att ske innan trafiksommaren 2018.

En fråga, skulle vi inte kunna posta bilder på en SJK server nu med nya hemsidan?
    Det var väl en ev grund idéerna trodde jag?
    Nu måste man länka i alla fall.
    Det är inte helt enkelt att ska ett nytt ämne just nu, kan vi inte få en knapp längst upp för att göra det?
    Gilla funktionen är det jag gillar mest...

Jag är inte helt nöjd men jag fick Tåg på fredagen i alla fall, tidningen menar jag.

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Sv: ÖJS årsmöte 2018. - Bilder och Posta ämne

Citat Ursprungligen postat av Micael Lindgren Visa inlägg
    En fråga, skulle vi inte kunna posta bilder på en SJK server nu med nya hemsidan?
    Det var väl en ev grund idéerna trodde jag?
    Nu måste man länka i alla fall.
    ...
    Det är inte helt enkelt att ska ett nytt ämne just nu, kan vi inte få en knapp längst upp för att göra det?
    Ang bilder så har det ju skrivits att den nya testgruppen visst skall testa något sådant.
    Men, jag tror inte alls att det var huvudorsaken till att det blev ett nytt forum, det har sagts att det var säkerhetsfrågor och enklare att administrera (på ett säkert sätt).

Angående att skapa ett nytt ämne, dvs starta en ny tråd, så finns det ju en knapp nästan längst upp till vänster i varje forum som heter just "Posta nytt ämne".
    Den finns inte på första sidan, och den finns inte på sidan Nya inlägg, men det är ju för att du måste ju ange i vilket forum du skall posta det nya inlägget, och att vilka prefix du kan välja på beror på vilket forum du skall posta inlägget i.
    Så, jag tycker det är enkelt, men jag kanske missförstår dig, i så fall får du förtydliga vad som är problemet.
    (Dessutom är det bättre ta upp supportfrågor i Supportforum och inte här i Allmänt forum.)

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Ulf Broman Visa inlägg
    Ang bilder så har det ju skrivits att den nya testgruppen visst skall testa något sådant.
    Men, jag tror inte alls att det var huvudorsaken till att det blev ett nytt forum, det har sagts att det var säkerhetsfrågor och enklare att administrera (på ett säkert sätt).

Angående att skapa ett nytt ämne, dvs starta en ny tråd, så finns det ju en knapp nästan längst upp till vänster i varje forum som heter just "Posta nytt ämne".
    Den finns inte på första sidan, och den finns inte på sidan Nya inlägg, men det är ju för att du måste ju ange i vilket forum du skall posta det nya inlägget, och att vilka prefix du kan välja på beror på vilket forum du skall posta inlägget i.
    Så, jag tycker det är enkelt, men jag kanske missförstår dig, i så fall får du förtydliga vad som är problemet.
    (Dessutom är det bättre ta upp supportfrågor i Supportforum och inte här i Allmänt forum.)
    Jag måste kanske hitta en ny startsida för jag får bara upp senaste och inte posta nya inlägg.

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Micael Lindgren Visa inlägg
    Jag måste kanske hitta en ny startsida för jag får bara upp senaste och inte posta nya inlägg.
    Jag kör med följande startsida (URL): http://www.postvagnen.com/sjk-forum/index.php .
    Om du från den sidan klickar på Allmänt forum, får du inte på raden under Allmänt meddelande (men före listan med alla trådar) upp en knapp?

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Ulf Broman Visa inlägg
    Jag kör med följande startsida (URL): http://www.postvagnen.com/sjk-forum/index.php .
    Om du från den sidan klickar på Allmänt forum, får du inte på raden under Allmänt meddelande (men före listan med alla trådar) upp en knapp?
    Jag gör nu samma Ulf och tackar samtidigt för dina fina bilder.

Tåg nummer 42592 fick rött innan Skorpeds station ( klockan var 11.08 ).

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •