Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Nytt prefix * Bildgåta *

Administratör Admins avatar
    Medlem
    sep 2017

Nytt prefix * Bildgåta *

Har noterat att olika typer av bildgåtor är populärt i Postvagnen och jag har därför lagt till prefixet * Bildgåta *.

Senast redigerat av Admin den 2018-03-20 klockan 20:15:20.

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Sv: Nytt prefix * Bildgåta *

Citat Ursprungligen postat av Admin Visa inlägg
    Har noterat att olika typer av bildgåtor är populärt i Postvagnen och jag har därför lagt till prefixet * Bildgåta *.
    Men Bildgåta skall väl rimligen bara ligga som ett prefix valbart under Järnvägsfoto, inte vara valbart under Allmänt.

Och på motsvarande sätt bör det ju inte finnas prefixen Störning eller Trafikpolitik under Järnvägsfoto

Så, jag föreslår att Admin och Moderatorerna tillsammans tänker igenom en bra struktur, och sen justerar de varianter som finns.

Jag tror det vore bra om moderatorerna också beskrev hur man tänkt sig strukturen med de olika forumen, och även nu med prefixen, annars tillför det inte så mycket för man vet ändå inte var man skall leta, för olika skribenter gör på olika sätt om det inte finns bra tips och en strategi.
    I Support tycker jag att prefixen verkligen gör en nytta.

Medlem
    sep 2017

Citat Ursprungligen postat av Ulf Broman Visa inlägg
    Men Bildgåta skall väl rimligen bara ligga som ett prefix valbart under Järnvägsfoto, inte vara valbart under Allmänt.

Och på motsvarande sätt bör det ju inte finnas prefixen Störning eller Trafikpolitik under Järnvägsfoto

Så, jag föreslår att Admin och Moderatorerna tillsammans tänker igenom en bra struktur, och sen justerar de varianter som finns.

Jag tror det vore bra om moderatorerna också beskrev hur man tänkt sig strukturen med de olika forumen, och även nu med prefixen, annars tillför det inte så mycket för man vet ändå inte var man skall leta, för olika skribenter gör på olika sätt om det inte finns bra tips och en strategi.
    I Support tycker jag att prefixen verkligen gör en nytta.
    Arbete pågår Broman. Ta en titt igen.

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Admin Visa inlägg
    Arbete pågår Broman. Ta en titt igen.
    Ja, nu blev det bättre. Jag hittade ingen konstighet, mer än att signaturen Till måste välja en kontinent i taget för sin reseberättelse med redan jorden runt, men det är ju bäst så.
    Jag uppfattade din info om att prefix hade införts att arbetet var avslutat.

Medlem
    sep 2017

Citat Ursprungligen postat av Ulf Broman Visa inlägg
    Ja, nu blev det bättre. Jag hittade ingen konstighet, mer än att signaturen Till måste välja en kontinent i taget för sin reseberättelse med redan jorden runt, men det är ju bäst så.
    Jag uppfattade din info om att prefix hade införts att arbetet var avslutat.
    Arbetet är aldrig avslutat. :)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •