Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Ett par linjebilder på Saga Rail [Bilder]

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Ett par linjebilder på Saga Rail [Bilder]

Inget märkvärdigt egentligen men ett par halvbra linjebilder på Saga Rails tåg som numera kör fredagar och söndagar mellan Stockholm och Linköping. Jag fick ett par bilder på detta tåget förra helgen som jag tänkte visa här.

Först en bild tagen mellan Kimstad och Norsholm på X10 3181 i tåg 20209 påväg mot Linköping förra fredagen den 9 mars.

Ett par timmar senare är tåget påväg tillbaka mot Stockholm, men nu som tåg 20210 och ses här vid Björnsnäs mellan Åby och Getå på Nyköpingsbanan.

Två dagar senare, den 11 mars är jag åter i trakten och tar några bilder på samma tåg. Här passerar tåg 20211 förbi Getå intill Braviken påväg mot Linköping.

Då bilvägen går mer rakt än järnvägen + att tåget gör uppehåll i Norrköping så hinner man efter tåget och varför inte ta ytterligare en bild på samma tåg fast denna gången vid Norsholm när man korsar Göta kanal.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Sv: Ett par linjebilder på Saga Rail [Bilder]

Gilla! och även inlägget ovan, jag har ingen gillaknapp, hur får jag fram den? Har kollat inställningar och hittar inget där? Hälsar Ulf.

Citat Ursprungligen postat av Ulfe Visa inlägg
    Gilla! och även inlägget ovan, jag har ingen gillaknapp, hur får jag fram den? Har kollat inställningar och hittar inget där? Hälsar Ulf.
    Det är inte så att du har någon Adblock installerad som gör att gilla-knappen ej är synlig?

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Anders.o93 Visa inlägg
    Det är inte så att du har någon Adblock installerad som gör att gilla-knappen ej är synlig?
    Jo det har jag, tack för hjälpen, hälsar Ulf.

Citat Ursprungligen postat av Ulfe Visa inlägg
    Jo det har jag, tack för hjälpen, hälsar Ulf.
    Så lite så

1. Klass Johan Siiraks avatar
    Medlem
    mar 2018

Trevligt att du delar med Dej av den här färgklicken på våra sår!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •