Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Nya Norrköpingsfjärren. Tack för hjälp. Åsikter välkomnas.

1. Klass
    Medlem
    okt 2020

Nya Norrköpingsfjärren. Tack för hjälp. Åsikter välkomnas.

Som framgår av sjk.se startsida har nu den nya Norrköpingsfjärren lanserats. Mer går att läsa och spelet går att köpa om man följer länken.

Detta är det tredje spelet i samma serie som Hallsbergs- och Gävlefjärrarna. Som konstruktör helt på ideell basis har det varit roligt och utvecklande att göra spelen, baserade på den ursprungliga Hallsbergsfjärrens tekniska plattform. Och jag vill passa på och tacka alla som hjälpt till både genom att besvara frågor här i Postvagnen och med tester. Jag är djupt imponerad av den sakkunskap som finns här, ingen fråga verkar vara för stor, liten eller udda för att snabbt få kunniga och vederhäftiga svar!

Och jag tar gärna emot åsikter, ros, ris och konstruktiva kommentarer. Direkt här i forumet eller som privat meddelande.

Passagerare Leif Ds avatar
    Medlem
    mar 2018

Sv: Nya Norrköpingsfjärren. Tack för hjälp. Åsikter välkomnas.

Citat Ursprungligen postat av Lennart Olsen Visa inlägg
    Som framgår av sjk.se startsida har nu den nya Norrköpingsfjärren lanserats. Mer går att läsa och spelet går att köpa om man följer länken.

Detta är det tredje spelet i samma serie som Hallsbergs- och Gävlefjärrarna. Som konstruktör helt på ideell basis har det varit roligt och utvecklande att göra spelen, baserade på den ursprungliga Hallsbergsfjärrens tekniska plattform. Och jag vill passa på och tacka alla som hjälpt till både genom att besvara frågor här i Postvagnen och med tester. Jag är djupt imponerad av den sakkunskap som finns här, ingen fråga verkar vara för stor, liten eller udda för att snabbt få kunniga och vederhäftiga svar!

Och jag tar gärna emot åsikter, ros, ris och konstruktiva kommentarer. Direkt här i forumet eller som privat meddelande.
    Du kanske redan läst det, men det jag skrev i detta inlägget i en annan tråd, kan ju även platsa här.

Passagerare
    Medlem
    feb 2021

Tack tack, för två underbara spel! Gävle fjärren , modell svårt, klarades av efter 7 försök. Befodrad ! Norrköpingsfjärren modell , svårt, är svårt. Skulle ändå hoppas på att det kom ännu en variant , Alingsås, Hässleholm i söder , Kalmar banan samt alla tvärspår till Hallsberg, med slut i Södertälje.

Passagerare
    Medlem
    feb 2021

Ja, stort tack för underbara spel! Håller med Janne att Malmöfjärren med Kust till Kust-banan, Stambanan Malmö-Nässjö, Skånebanan, Blekinge Kustbana med mera hade varit riktigt toppen! Många intressanta sträckor där.

1. Klass
    Medlem
    okt 2020

Roligt att höra att ni gillade spelen. Och grattis till befordran, motsvarar en 5:a vilken är det högsta betyget i spelet. Fordrar litet träning, men redan från början kan man skaffa nyttiga erfarenheter och lära sig en hel del om hur banorna ser ut inom trafikledningsområdet och vilka tåg som trafikerar. Kompletterat med fördjupningen omkring detta i manualen är det lika mycket ett utbildningsspel för att ytterligare utveckla sina järnvägskunskaper. Liksom de tidigare Hallsbergs- och Gävlefjärrarna.

Vi får se om det blir något mer spel, det är ju ett ganska stort jobb, något jag gör så länge jag tycker det är kul och det finns intresse för spelen. Tack för tipsen om intressanta sträckor! Någon mer som vill dela sina erfarenheter, är alltid intressant för en konstruktör att höra?

Passagerare
    Medlem
    feb 2021

Tack för att du lägger ner så mycket tid på spelen! Glädjer många!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •