Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Green Cargo i Koler

Avställd
    Medlem
    mar 2018

Green Cargo i Koler

Hej på er, Nu gör jag ett försök med en bild från förra året. Det är Green Cargo som rullar förbi Koler på sin färd till Boden. / Nicklas

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Sv: Green Cargo i Koler

Citat Ursprungligen postat av Nicklas Sahlbom Visa inlägg
    Hej på er, Nu gör jag ett försök med en bild från förra året. Det är Green Cargo som rullar förbi Koler på sin färd till Boden. / Nicklas

Nej, jag ser den inte (Firefox, Windows 10).

1. Klass Jan Ls avatar
    Medlem
    nov 2017

[QUOTE=Nicklas Sahlbom;4698]Hej på er, Nu gör jag ett försök med en bild från förra året. Det är Green Cargo som rullar förbi Koler på sin färd till Boden. / Nicklas

Bilden kan ses på denna länk: https://www.flickr.com/photos/nickla...om/40712810851

Avstängd
    Medlem
    mar 2018

Syns inte via forumet men på direktlänk. Fast jag får ett felmeddelande om att min browser(IE11) inte supportas och att jag bör byta för att få ut mest av flickr. Mycket enklare att skita i Flickr. :rolleyes:

Passagerare
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Nicklas Sahlbom Visa inlägg

IMG_2093 s
    by Nicklas Sahlbom, on Flickr
    Det finns en knapp där du får den länk som de tycker att man ska använda. Se den svängda pilen och fliken BBCode. Dock hamnar länken (IMG_2093 etc) på högersidan av bilden om man inte gör en radbrytning i efterhand.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •