Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: En halvgammal tisdagsbild 937 A

1. Klass Hans Bromans avatar
    Medlem
    nov 2017

Sv: En halvgammal tisdagsbild 937 A

Citat Ursprungligen postat av Carl Olof Mossberg Visa inlägg
    Du delade ut poäng till mig, nu är den borttagen (?)
    Ja, jag valde att ta bort den, eftersom jag omedelbart kom på att ditt svar kom två sekunder för sent för att kunna ge poäng. Visserligen brukar jag ha linjen att inte dra in poäng som jag delat ut av misstag, men jag gjorde ett undantag därför att jag insåg och rättade misstaget genast. (Hoppades att ingen skulle ha hunnit se det.)

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Hans Broman Visa inlägg
    Ja, jag valde att ta bort den, eftersom jag omedelbart kom på att ditt svar kom två sekunder för sent för att kunna ge poäng. Visserligen brukar jag ha linjen att inte dra in poäng som jag delat ut av misstag, men jag gjorde ett undantag därför att jag insåg och rättade misstaget genast. (Hoppades att ingen skulle ha hunnit se det.)
    Principiellt måste jag protestera då jag inte kollade på de nästa två frågorna. Mvh

1. Klass Hans Bromans avatar
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Carl Olof Mossberg Visa inlägg
    Principiellt måste jag protestera då jag inte kollade på de nästa två frågorna. Mvh
    Du har onekligen en rejäl poäng på den punkten. Därför ångrar jag mig igen, och ger dig poängen av principiella skäl. Jag inser nu att jag resonerade lite för slappt nyss.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •