Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: SSRT nattåg till norr, vilka bistro- eller restaurangvagnar har man använt då?

Passagerare
    Medlem
    jun 2018

SSRT nattåg till norr, vilka bistro- eller restaurangvagnar har man använt då?

Jag undrar vilka bistro- eller restaurangvagnar som gått i de nattåg som huvudsakligen varit i SSRT grå-ljusgrå-röda färger?

Gärna litterabeteckning, typ och vilken färg dessa vagnar har haft i dessa tåg och eventuella år?

Passagerare
    Medlem
    mar 2019

Sv: SSRT nattåg till norr, vilka bistro- eller restaurangvagnar har man använt då?

När SJ körde kunde det vara lite olika t.ex. R4, men Vy har endast några R12 och en eller flera upprustade BFS9 att tillgå, i min vetskap.

Dessa är målade i SSRT-färger.

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Sv: SSRT nattåg till norr, vilka bistro- eller restaurangvagnar har man använt då?

Citat Ursprungligen postat av leoarietis Visa inlägg
    Jag undrar vilka bistro- eller restaurangvagnar som gått i de nattåg som huvudsakligen varit i SSRT grå-ljusgrå-röda färger?

Gärna litterabeteckning, typ och vilken färg dessa vagnar har haft i dessa tåg och eventuella år?
    I SSRT:s färgsättning är det bara R12 och BFS9 som finns som serveringsvagnar

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •