Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Infrastrukturpropositionen 2021, någon förseningsinformation?

Passagerare
    Medlem
    sep 2018

Infrastrukturpropositionen 2021, någon förseningsinformation?

Om jag förstått allt riktigt så ska infrastrukturpropositionen 2021 med Regeringens prioriteringar och ekonomiska ramar för transportinfrastrukturen presenteras idag. Kommer den,... i tid?

1. Klass Hans Bromans avatar
    Medlem
    nov 2017

Sv: Infrastrukturpropositionen 2021, någon förseningsinformation?

Citat Ursprungligen postat av Jens Visa inlägg
    Om jag förstått allt riktigt så ska infrastrukturpropositionen 2021 med Regeringens prioriteringar och ekonomiska ramar för transportinfrastrukturen presenteras idag. Kommer den,... i tid?
    Det tvivlar jag på, med tanke på klockslaget om inte annat. Det brukar inte vara ovanligt att propositioner kommer lite senare än vad som stod i propositionsplanen. Infrastrukturdepartementet skriver på regeringens webbplats lite mer blygsamt så här: "Avsikten är att lägga en infrastrukturproposition till riksdagen under våren 2021."

Passagerare
    Medlem
    nov 2017

Sv: Infrastrukturpropositionen 2021, någon förseningsinformation?

Citat Ursprungligen postat av Hans Broman Visa inlägg
    Det tvivlar jag på, med tanke på klockslaget om inte annat. Det brukar inte vara ovanligt att propositioner kommer lite senare än vad som stod i propositionsplanen. Infrastrukturdepartementet skriver på regeringens webbplats lite mer blygsamt så här: "Avsikten är att lägga en infrastrukturproposition till riksdagen under våren 2021."
    Kommer 16 april.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •