Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ny design

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Ny design

Fann denna i Malmö.

Sv: Ny design

Har ju i alla fall blivit lite snyggare med lite mer färg, men man får fortsatt stå ut med en stor del grått. Men det är insidan som är det viktigaste och på de bilder som har florerat på forumet så ser det väldigt fint ut.

Moderator Niklas Bygdestams avatar
    Medlem
    sep 2017

Jag tycker att det i alla fall är lite roligare än originalet och lite mer färg. Detta ser faktiskt rätt fräscht ut. En känsla av uppdatering helt enkelt.

Nu återstår det att se vad man gör med X2-tågen. Jag har svårt att tro att SJ tänker behålla den befintliga grå färgen utan någon ändring.

Passagerare Jonny Saljefeldts avatar
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Niklas Bygdestam Visa inlägg
    Nu återstår det att se vad man gör med X2-tågen. Jag har svårt att tro att SJ tänker behålla den befintliga grå färgen utan någon ändring.
    Den grå färgen kanske inte var så "tidlös" som många tyckte när det begav sig...

Moderator Niklas Bygdestams avatar
    Medlem
    sep 2017

Citat Ursprungligen postat av Jonny Saljefeldt Visa inlägg
    Den grå färgen kanske inte var så "tidlös" som många tyckte när det begav sig...

Det håller jag helt med om. Grå X2 känns idag omoderna. Den grå färgsättningen på X2 känns idag gammal och utgången. Varken modern eller tidlös. Tiden har gått ifrån dessa grå X2-tåg.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •