Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Nummer 1000 !

Administratör Admins avatar
    Medlem
    sep 2017

Nummer 1000 !

Postvagnen går mot 1000 registrerade medlemmar. Användarnamnet kommer att uppmärksammas!

Passagerare Lennart Gustafssons avatar
    Medlem
    feb 2018

Sv: Nummer 1000 !

Citat Ursprungligen postat av Admin Visa inlägg
    Postvagnen går mot 1000 registrerade medlemmar. Användarnamnet kommer att uppmärksammas!
    Hur och var ser man vilket nummer man fick vid registreringen ? :o
    /Lennart

Citat Ursprungligen postat av Lennart Gustafsson Visa inlägg
    Hur och var ser man vilket nummer man fick vid registreringen ? :o
    Klicka på ditt användarnamn, nummer 59.

Hälsningar, nummer 364.

1. Klass Hans Bromans avatar
    Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Sören Heise Visa inlägg
    Klicka på ditt användarnamn, nummer 59.

Hälsningar, nummer 364.
    Egendomligt. När jag klickar på Lennarts, eller ditt, eller mitt användarnamn kommer det inte fram något användarnummer. Och då har jag försökt inte bara med vänstra musknappen, utan för säkerhets skull också med den högre, och den lilla mittknapp som min mus har. Inte heller i uppgifter om din eller min profil hittar jag något användarnummer.

Passagerare Lms avatar
    Medlem
    mar 2018

Nummer 35 har du, man ser siffran i url'en när man klickar på användarnamnet.

Passagerare
    Medlem
    nov 2017

Siffran stämmer dock inte riktigt med vem i ordningen man var som fysisk person som registrerade sig, så den med nummer 1000 kommer inte att vara nummer 1000.

Medlem
    nov 2017

Aha! Jag hade inte förut observerat att det dyker upp en URL-rad närmast under rutan där valen "Visa profil", "Visa foruminlägg" och "Privat meddelande" finns, utan jag hade bara kollat in rutan och dess innehåll.
    EDIT: Jag märker nu att URL-raden i andra situationer hamnar nästan längst ner på bildskärmen. Detta sagt inte som klagomål, utan som tips till andra som letar efter sitt användarnummer.

Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Hans Broman Visa inlägg
    Aha! Jag hade inte förut observerat att det dyker upp en URL-rad närmast under rutan där valen "Visa profil", "Visa foruminlägg" och "Privat meddelande" finns, utan jag hade bara kollat in rutan och dess innehåll.
    EDIT: Jag märker nu att URL-raden i andra situationer hamnar nästan längst ner på bildskärmen. Detta sagt inte som klagomål, utan som tips till andra som letar efter sitt användarnummer.
    Ja, det var väl inte det bästa sättet att se numret. Det borde väl gå att få till det på ett bättre sätt.
    /Lennart

Medlem
    nov 2017

Citat Ursprungligen postat av Lennart Gustafsson Visa inlägg
    Ja, det var väl inte det bästa sättet att se numret. Det borde väl gå att få till det på ett bättre sätt.
    /Lennart
    Men å andra sidan har det ingen praktisk betydelse vilket medlemsnummer man har. Att ändra det här bör rimligen stå rätt långt ner på forumadministratörens prioritetslista, tycker jag.

Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Hans Broman Visa inlägg
    Men å andra sidan har det ingen praktisk betydelse vilket medlemsnummer man har. Att ändra det här bör rimligen stå rätt långt ner på forumadministratörens prioritetslista, tycker jag.
    Precis. Håller med dej, Hans
    /Lennart

Senast redigerat av Lennart Gustafsson den 2018-03-03 klockan 15:42:04.

Passagerare cgn1954s avatar
    Medlem
    mar 2018

Egentligen borde man avregistrera sig (jag har 935) för att sedan chansa på att få nr 1000. Känns jätteangeläget.

Men kul att det finns så stort intresse för detta forum... 1000 är inte illa. Undrar hur många kvinnor det är.

Administratör Admins avatar
    Medlem
    sep 2017

Postvagnen har passerat en milstolpe (!) och har nu mer än 1 000 registrerade användare.

NR 1000 blev sign. "Lokmannen". Vi gratulerar till detta och önskar välkommen till postvagnen!

//Admin

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •