Postvagnen går mot 1000 registrerade medlemmar. Användarnamnet kommer att uppmärksammas!
Postvagnen går mot 1000 registrerade medlemmar. Användarnamnet kommer att uppmärksammas!
Egendomligt. När jag klickar på Lennarts, eller ditt, eller mitt användarnamn kommer det inte fram något användarnummer. Och då har jag försökt inte bara med vänstra musknappen, utan för säkerhets skull också med den högre, och den lilla mittknapp som min mus har. Inte heller i uppgifter om din eller min profil hittar jag något användarnummer.
Nummer 35 har du, man ser siffran i url'en när man klickar på användarnamnet.
Siffran stämmer dock inte riktigt med vem i ordningen man var som fysisk person som registrerade sig, så den med nummer 1000 kommer inte att vara nummer 1000.
Aha! Jag hade inte förut observerat att det dyker upp en URL-rad närmast under rutan där valen "Visa profil", "Visa foruminlägg" och "Privat meddelande" finns, utan jag hade bara kollat in rutan och dess innehåll.
EDIT: Jag märker nu att URL-raden i andra situationer hamnar nästan längst ner på bildskärmen. Detta sagt inte som klagomål, utan som tips till andra som letar efter sitt användarnummer.
Egentligen borde man avregistrera sig (jag har 935) för att sedan chansa på att få nr 1000. Känns jätteangeläget.
Men kul att det finns så stort intresse för detta forum... 1000 är inte illa. Undrar hur många kvinnor det är.
Postvagnen har passerat en milstolpe (!) och har nu mer än 1 000 registrerade användare.
NR 1000 blev sign. "Lokmannen". Vi gratulerar till detta och önskar välkommen till postvagnen!
//Admin