Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Inga mer resande på Lysekil

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Inga mer resande på Lysekil

Hej, i rollen som järnvägsföretag (TRVJF) tog jag mig friheten att ställa en formell fråga till TRV korttid om det under året är möjligt att få tillstånd till spärrfärd med resande på Lysekilsbanan. Svaret var nej. BJs tåg i december blev därmed de sista turerna med resenärer./HP

1. Klass Johan Siiraks avatar
    Medlem
    mar 2018

Sv: Inga mer resande på Lysekil

TRV upphör aldrig att överraska. Underhållet ska ju rulla på som vanligt under året fram till tdt skiftet ...så man kan ju undra vad det finns för skäl att inte bevilja spärrfärder...

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av HP Visa inlägg
    Hej, i rollen som järnvägsföretag (TRVJF) tog jag mig friheten att ställa en formell fråga till TRV korttid om det under året är möjligt att få tillstånd till spärrfärd med resande på Lysekilsbanan. Svaret var nej. BJs tåg i december blev därmed de sista turerna med resenärer./HP
    Oerhört tråkigt att läsa faktiskt

1. Klass
    Medlem
    feb 2018

Citat Ursprungligen postat av Johan Siirak Visa inlägg
    TRV upphör aldrig att överraska. Underhållet ska ju rulla på som vanligt under året fram till tdt skiftet ...så man kan ju undra vad det finns för skäl att inte bevilja spärrfärder...
    Jag fattar det som att det är enbart spärrfärder med resande som inte beviljas, godstrafik släpps fram.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •