Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Försommarkväll vid Torneträsk

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Försommarkväll vid Torneträsk

Prov på lägga till en bild på den nya Postvagnen. Försommarkväll vid Torneträsk. IORE 130 Mertainen + 129 Nattavaara med malmvagnar på väg mot Kiruna mellan Kaisepakte och Stenbacken den 14 juni 2015.

Moderator Mattias Janssons avatar
    Medlem
    sep 2017

Sv: Försommarkväll vid Torneträsk

Citat Ursprungligen postat av Petri Kiviniemi Visa inlägg
    Prov på lägga till en bild på den nya Postvagnen. Försommarkväll vid Torneträsk. IORE 130 Mertainen + 129 Nattavaara med malmvagnar på väg mot Kiruna mellan Kaisepakte och Stenbacken den 14 juni 2015.

Jag testade att använda denna som skrivbordsunderlägg på datorn. Tyvärr var solreflexerna uppe till höger litet för starka så det blev inte helt lyckat. Synd, för det här var annars en av de snyggare bilderna jag sett på ett bra tag.

Passagerare
    Medlem
    feb 2018

En verklig "Toppenbild" från min favoritjärnväg. Inga "rälsbussar" som X2000 här inte utan riktiga "TÅG" med lok och vagnar.:)
    STORT TACK från Bengt H

Administratör Admins avatar
    Medlem
    sep 2017

Fantastisk bild!

Notera att du kan tagga inlägget, då blir det lätt att hitta när man skall leta upp bilden om 2 år. Du kan tagga med vad du vill, men ex. iore

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Mattias Jansson Visa inlägg
    Jag testade att använda denna som skrivbordsunderlägg på datorn. Tyvärr var solreflexerna uppe till höger litet för starka så det blev inte helt lyckat. Synd, för det här var annars en av de snyggare bilderna jag sett på ett bra tag.
    Det är synd. Jag har inte kunskap att förbättra bilden.

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Admin Visa inlägg
    Fantastisk bild!

Notera att du kan tagga inlägget, då blir det lätt att hitta när man skall leta upp bilden om 2 år. Du kan tagga med vad du vill, men ex. iore

Tack för tipset!

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Citat Ursprungligen postat av Bengt H Visa inlägg
    En verklig "Toppenbild" från min favoritjärnväg. Inga "rälsbussar" som X2000 här inte utan riktiga "TÅG" med lok och vagnar.:)
    STORT TACK från Bengt H
    Men – jag fotograferade SMoK:s riktiga YBo-rälsbussar strax efter detta tåg på samma plats. Kanske jag läggar till den där bilden också, någon gång.

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Men – jag fotograferade SMoK:s riktiga YBo-rälsbussar strax efter detta tåg på samma plats. Kanske jag läggar till den där bilden också, någon gång.
    Det hoppas vi på!

1. Klass
    Medlem
    mar 2018

Mycket vacker bild!

Mvh/Alex

Passagerare
    Medlem
    mar 2018

Jaa.. min respons på denna fantastiska bild från Malmbanan får bli mitt första test av Nya Postvagnen!
    Berra

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •