Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Test att lägga in en reseberättelse jag skrivit i förväg, med html-kod

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Test att lägga in en reseberättelse jag skrivit i förväg, med html-kod

Jag gör en Test att lägga in en reseberättelse jag skrivit i förväg, med html-kod.
    Texten är en del av min senaste berättelse jag lagt ut i gamla PV.

Jag skriver mina bildtexter efter varje bild.
    Bilderna är tagna med en kompaktkamera, som är långsammare och har lite andra nackdelar (men är så oändligt mycket lättare att ha med sig när man rör på sig). Detta gör att en hel del bilder är oskarpa eller har andra brister, men ni får se dem som dokumentation.

Söndagen 10 september tog vi flygbuss till Arlanda och KLM-flyg till Amsterdam och buss in till hotellet, och strax intill såg vi i alla fall en spårvagn, vid hållplats på en bro över en av kanalerna.
    Sen besökte vi Van Gogh-museet och åt middag i en f.d. spårvägshall. Nästa dag gick vi på Anne Frank-huset och på Motståndsmuseet (Versetzmuseum) och tog en båttur på kanalerna och åkte lite spårvagn för att förflytta oss.

Dagen efter blev det i alla fall tågresa med det här tåget.

Det fanns flera tåg i riktning Rotterdam, men vi tog den långsammaste förbindelsen, med vanligt Intercity mot Bryssel. Man kan se att för tåg med reservation kan holländarna peka ut var tåget kommer att stanna samt var just denna skylt är placerad.

Administratör Admins avatar
    Medlem
    sep 2017
    Ser väldigt bra ut. Notera att det ger ett luftigare intryck om man lägger in fler radbrytninger mellan bilder och text.

1. Klass
    Medlem
    nov 2017
    Citat Ursprungligen postat av Admin Visa inlägg
    Ser väldigt bra ut. Notera att det ger ett luftigare intryck om man lägger in fler radbrytninger mellan bilder och text.
    OK.

Mitt urpsrungsinlägg kom inte in direkt jag skapade det, utan en meddelanderuta fladdrade förbi, som jag inte hann läsa, och när jag sen sökte fanns inte inlägget. Nu när jag kollade några timmar senare fanns det.
    Måste inlägget godkännas av Admin för att det är bilder, eller vad kan det ha berott på?

1. Klass
    Medlem
    nov 2017
    Citat Ursprungligen postat av Ulf Broman Visa inlägg
    Jag gör en Test att lägga in en reseberättelse jag skrivit i förväg, med html-kod.
    Texten är en del av min senaste berättelse jag lagt ut i gamla PV.

Jag skriver mina bildtexter efter varje bild.
    Bilderna är tagna med en kompaktkamera, som är långsammare och har lite andra nackdelar (men är så oändligt mycket lättare att ha med sig när man rör på sig). Detta gör att en hel del bilder är oskarpa eller har andra brister, men ni får se dem som dokumentation.

Söndagen 10 september tog vi flygbuss till Arlanda och KLM-flyg till Amsterdam och buss in till hotellet, och strax intill såg vi i alla fall en spårvagn, vid hållplats på en bro över en av kanalerna.
    Sen besökte vi Van Gogh-museet och åt middag i en f.d. spårvägshall. Nästa dag gick vi på Anne Frank-huset och på Motståndsmuseet (Versetzmuseum) och tog en båttur på kanalerna och åkte lite spårvagn för att förflytta oss.
    Jag testar nu att citera bara en del av föregående inlägg inklusive en bild, för att se hur det blir.

Administratör Admins avatar
    Medlem
    sep 2017
    Jag hade ställt in det så att allt skulle modereras. Ändrat nu.

Ämnet flyttat till "Reseberättelser".

1. Klass
    Medlem
    nov 2017

Jag provar att lägga in bilden med hjälpmedel, dvs inte html

Jag provar att lägga in bilden med hjälpmedel, dvs inte html, utan låta forumet skapa html. Och här skriver jag lite mer, så att det inte blir samma som rubriken.

1. Klass
    Medlem
    feb 2018

Sv: Test att lägga in en reseberättelse jag skrivit i förväg, med html-kod

Citat Ursprungligen postat av Admin Visa inlägg
    Jag hade ställt in det så att allt skulle modereras. Ändrat nu.

Ämnet flyttat till "Reseberättelser".
    Kapar denna tråd för att testa hur det blir när man svarar på ett gammalt inlägg.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •