Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vill du testa nya Bodenfjärren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Rensa
nya inlägg

• Vill du testa nya Bodenfjärren?

Nu är ett nytt fjärrspel på gång, denna gång om vårt nordligaste tågledningsområde, Bodens. Från Vännäs till Riksgränsen, Haparanda, Luleå, Piteå, Skellefteå och nordligaste Inlandsbanan. Många malmtåg och andra godståg, nattågen till övre Norrland och Norrtågs dagtågstrafik, m.m. I vanlig ordning vill jag ha hjälp med att testa att allt är korrekt och kanske få ytterligare tips om förbättringar. Jag söker dig/er som känner till en del om banorna och trafiken i detta område och är villig att lägga ner en del jobb på att testköra spelet och rapportera dina iakttagelser till mig. Testningen håller på till den 15 april men jag tar gärna emot rapporter fortlöpande. Är du intresserad och vill veta mer, skriv till mig [email protected] och berätta litet mer om dig själv.

Jag är också intresserad av bra bilder på banor, stationer och tåg i området till manualen.
    Attached Files

En fråga finns inte ångefärren redan?

Kommentar

Originally posted by Eric Larsson View Post
      Ånge finns. Lista över alla fjärrspel: https://www.sjk.se/kop-spel/

Kommentar

Originally posted by Eric Larsson View Post
        Jo, Ångefjärren finns. Men den bild jag visade visar spårplanen för Bodenfjärren i den version som ska testas. Att det ännu står Ångefjärren överst har tekniska orsaker, jag har använt dennas program men bytt ut alla datafiler med både spårplan och tåg. Spelets namn är hårdkodat i själva programkoden som jag inte kan ändra själv utan det får jag hjälp med att ändra av en programmeringskunnig när vi lanserar den färdiga versionen. Så man kan bortse från att det fortfarande står Ånge i testversionen.

Kommentar

Ok! Tack för era svar jag blev lite fundersam bara... men som man säger frågar man inte så får man inga svar

Kommentar

Working...
          X